Massive Attack- Paradise circus






Uwielbiam wielgachne swetrzyska, są ciepłe i stanowią 80% stylizacji. Do takiego zestawu cokolwiek byś nie ubrała i tak będziesz wyglądać fajnie. Wystarczy, że włożysz spodnie i dowolną górę, może być zwykły t-shirt, biała koszula, bądź jakakolwiek klasyczna bluzka i można wychodzić z domu. Ten zestaw jest idealne na dni "nie mam się w co ubrać". Tak naprawdę sięgasz po byle co i wielkie swetrzysko i możesz wychodzić z domu. Kapelusz lub czapka i fajny szalik będą doskonałym uzupełnieniem. 
Uwielbiam jesień pod warunkiem, że jest ciepła i słoneczna jak w tym roku. Jest beapelacyjnie najfajniejszą modową porą, uwielbiam połączenia botków ze zwiewnymi sukienkami, bądź szortami, także płaszcze + trampki, czy sportowe buty wydają się mi być idealne. Nie lubię kurtek, więc szkoda, że za chwilę już bez nich nie ruszymy się nigdzie :(

Jak wiecie ten weekend spędziłam w Katowicach. Pracowałam ciężko, ale także miałam czas na spotkanie z przyjaciółmi i zakupy. 
Miasto przyjęło mnie ciepło, mnóstwo dziewczyn podchodziło do mnie, przytulało, robiło zdjęcia i pisało, że mnie widziało, ale wstydziły się podejść :)
Nie miałam zbyt wiele czasu, gdyż w niedziele o godzinie 17 wracaliśmy już do Krakowa, mimo to udało mi się wpaść do mojej ulubionej Silesii na zakupy. 
Odwiedziłam New Look i River Island i stylizację z zakupów możecie oglądać właśnie na zdjęciach. 
Wrociłam do Krakowa zmęczona jak diabli ale baaardzo zadowolona. 
Katowice wracam za miesiąc! :) 




















Czapka- River Island
Sweter- New Look
Koszula- New Look
Spodnie- Zara
Buty- Timberland
Torebka- New Look



50 komentarzy:

  1. ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, i ładny też duży sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po ile kupilas timberland?

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój uśmiech jest najpiękniejszy jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Pomyśleć, że uśmiecham się dopiero od kilku lat, od momentu założenia aparatu :)

      Usuń
    2. kiedy nosiłaś aparat i jak długo? ;)

      Usuń
    3. 3 lata, zdjęłam ponad rok temu :)

      Usuń
  5. wygladasz rewelacyjnie mimo tak prostego outiftu! xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaał super stylizacja! Czapka jest świetna! :D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Twoje stylizacje, zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham koszule i mogłabym mieć ich dziesiątki ♥ takie klasyczne czerwone upodobałam sobie chyba najbardziej hah outfit prosty, ale efektywny czyli najlepszy 
    Mój Blog :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne.
    Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gaczuś! Powiedz mi, czy wyrywali Ci jakies zeby przed zalozeniem aparatu? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalnie. I... bardzo bardzo mi sie podoba ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Syl, mam pytanie, jak się nazywa białko które pijesz? Pamiętam, że pisałaś to na asku ale to było już dawno niestety :( pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz świetnie!
    genialny sweter :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku uwielbiam Twoje włosy:)

    nie chcę być kolejną klientką która wszystko komentuje z zachwytem i nie może od Ciebie oderwać oczu, ale bardzo Ci zazdroszczę włosów, być może jakbym troszkę bardziej dbała o swoje to miałabym takie jak Ty, ale chyba nie jest mi to dane skoro cały czas je katuję prostownicą

    A stylizacja na takie mroźne dni jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sledze Twoj instagram i blog od bardzo dawna. nie chce zebys odebrala to negatywnie, ale ogolnie nie podoba mi sie ten styl, ktory prezentujesz, jestes bardzo ładna, lubie posty o diecie i fitnessie, ale styl ten (moim zdaniem) jest jak dla jakies zbuntowanej 16-latki, nie podkreśla kobiecości, może nie musisz ale ja mam nadzieje ze w Twoim wieku bede mogla zakladac "dojrzalsze" bardziej kobiece stylizacje, typu dopasowane sukienki, eleganckie koszule, spodnice. (pisalam z telefonu a bledy mi tam wisza, studiuje informatyke, nam sie wybacza) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :) Życzę Ci tego w takim razie :) Ja sobie siebie nie wyobrażam w sukienkach na co dzień i bardziej kobiecych stylizacjach :) Z racji wykonywania zawodu czułabym się skrępowana.

      Usuń
  16. jesteś bardzo śliczna i ten strój jest po prostu idealny dla cb ❤

    Zapraszam do mnie :) dopiero zaczynam i liczę na wsparcie i pomoc. Może zaobserwujesz? Mam narazie 0 obrserwatorów ;'( Może wejdziesz i mi doradzisz? :) Lub jakoś pomożesz? Dziękuję ❤

    http://themayadiary.blogspot.com/ zapraszam! ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna miejska stylizacja. Czapka i koszula to świetnie zgrany duet :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę czapki
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, można wiedzieć jakim aparatem z jakim obiektywem robione? Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna jesteś, jeśli można wiedzieć to jakiej struktury są Twoje włosy, cienkie czy grube ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy można u Ciebie zamówić kosmetyki, które proponujesz przy pielęgnacji? Widziałam w jednym komentarzu, że wtedy płaci się chyba - 10 % ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś bardzo fotogeniczna i masz piękne włosy, których Ci zazdroszczę.
    Chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga. Dopiero zaczynam więc byłoby miło gdybyś wpadła ♡
    http://z-perspektywy-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz świetny styl! Naprawdę zazdroszczę Ci tego! :*

    http://mikaela-kicura.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć! Wybacz, że tak tu piszę ale chciałam się Ciebie spytać o prostowanie włosów
    szczotką :) ja myję głowę wieczorem to czy jak wymodeluje je wieczorem to nie
    będę mi się kręcić na drugi dzień? :) zazwyczaj rano prostuje włosy
    to nie da się modelować bez suszenia? A takie częste suszenie nie
    niszczy ich?
    Od 15 miesięcy nie susze ani nie farbuję włosów bo przez farbowanie
    odrostów rozjaśniaczem na blond, włosy zaczęły mi się łamać i
    skracać musiałam ściąć je i przefarbowałam się wtedy na ciemny blond
    chociaż po tej farbie mam znowu odrosty blond.. i wg od tamtej pory włosy
    mi nie rosną (mam prawie do ramion) a chciałabym zapuścić chociaż do pasa,
    ale nie wiem co powinnam zrobić. Wydaje mi się jakbym dalej miała coraz
    bardziej krótsze włosy :( Używałam ziół w płynie na włosy, żeby je
    wzmocnić, jadłam tabletki Revalid na porost włosów przez kilka
    miesięcy i nie pomogło.. Co byś mi radziła żeby mi rosły szybciej i
    je wzmocnić? Włosy mam cienkie, kiedyś miałam gęstsze. Jestem
    załamana.

    PS. Śliczne masz włoski aż pozazdrościć! ;) Zawsze marzyłam o takich
    długich i żeby mieć blond :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne włosy, a w koszuli się zakochałam! Jak w cały blogu w sumie :) Życzę samych sukcesów. Znalazłam Twoja stylizację na kimkim.pl http://kimkim.pl/article/402 Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastycznie wyglądasz Sylwia a tę sesję pokazali na KimKim http://kimkim.pl/article/402. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te kolory, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny sweterek! :) najlepszy na taką pogodę :D
    youkeepcalm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ty cała jesteś modą! super

    OdpowiedzUsuń
  30. cudny sweter! Można go gdzieś dostać ?

    OdpowiedzUsuń